Mi714
Administrator
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ===GdAńSk===
|
Wysłany: Pią 18:33, 26 Maj 2006 Temat postu: combat |
|
|
Skill Attack (opcja chop) odpowiada za celnosc uderzenia. Im wiekszy lvl attack tym celniej bedziesz bic. Jego poziom pozwala tez zalozyc lepsza bron.
Skill Strength (opcja slash) to sila,czyli czym wiekszy lvl strenght tym mocniejsze uderzenia bedziemy nanosic przeciwniku.
Lvl Defense (opcja block) odpowiada za obrone oczywiscie czym wiekszy lvl defense tym mniejsze beda nam uderzenia. Jego poziom okresla tez jaka zbroje mozemy zalozyc(rys. nizej)
HitPoints to poziom Punktów zycia. Im wyzszy tym (Wiadomo) dłuzej zyjesz.
Wszystkie wyzej wymienione skille licza sie do tak zwanego "Combat" (walka). Gdy nasuniesz w RS kursor nad postac nie widzisz jej całego poziomu tylko poziom Combat Do rozwoju Combatu potrzebna jest dowolna bron (Miecze, maczugi, laski...). By rozwijac Attack nalezy miec nastawiony atak podpisany jako "accurate" (celny).Zazwyczaj to ten pierwszy attack. Na podobnej zasadzie rozwija sie Strength - trzeba wybrac ataki "agressive" (agresywne). Defense rozwija "block" (blokowanie). W defense nie liczy sie trafienie, a to czy postac zrobi blok (Dostajesz XP) czy uniknie (Nie ma XP).
Post został pochwalony 0 razy
|
|